Servisne informacije

JP „Toplana” Bečej: Snabdevanje toplotnom energijom bez zastoja

Redakcija TV Bečej | 17. mart. 2020. | 14:00 | Servisne informacije

JP  „Toplana” Bečej: Snabdevanje toplotnom energijom bez zastoja

Javno preduzeće JP „Toplana” Bečej obaveštava kupce toplotne energije priključene na sistem daljinskog grejanja (SDG) da se proizvodnja, distribucija i snabdevanje toplotnom energijom u uslovima vanrednog stanja u Republici Srbiji odvija bez zastoja i u skladu sa Odlukom o uslovima i načinu snabdevanja toplotnom enrgijom iz sistema daljinskog grejanja i Tehničkih uslova za priključenje i korišćenje toplotne energije.

Proizvodnja, distribucija i snabdevanje toplotnom energijom kupaca vrši se, kao i pre uvođenja vanrednog stanja, u zavisnosti od spoljašnjih uslova (temperature spoljašnjeg vazduha) i u periodima dana propisanim članom 38. Odluke (radnim danom  od  6  do  21  čas, a subotom, nedeljom i praznikom od 7 do 22 časa).

Primedbe na kvalitet isporučene toplotne energije, prijavu nepravilnosti u funkcionisanju toplotnih podstanica i kućnih instalacija grejanja kao i na uočene havarije (curenje vode) iz distributivne mreži kupci mogu prijaviti na dole navedene telefone:

  • dežurna služba: 021/6915-470 (svakog dana u toku 24 časa)
  • centrala: 021/6912-761 (radnim danom 7: do 15 časova)
  • i radnim danom na e-mail: office@toplanabecej.rs    

Informacije o stanju duga i načinu servisiranja istog možete dobiti pozivom na broj telefona: 021/6912-761 (radnim danom 7 do 15 časova), odnosno putem mejla na  office@toplanabecej.rs

Ostale vesti iz ove kategorije