Društvo

ANKETA: Koliko ste zadovoljni kvalitetom usluga i proizvoda u trgovinama?

Zorana Bogdanović | 13. februar. 2019. | 12:12 | Društvo

Nacionalna organizacija potrošača Srbije (NOPS) tokom 2018. godine evidentirala je više od 6.500 prigovora nezadovoljnih potrošača i to najviše u Beogradu i Novom Sadu.

Najveći broj prigovora  se odnosi na tehničku robu, na drugom mestu je obuća. Posmatrano po predmetu prijave, najveći procenat potrošača u 2018. godini, imao je problem sa nepoštovanjem zakonske garancije, što praktično znači da veliki broj trgovaca i dalje ne poštuje svoje zakonske obaveze, navode u NOPS-u.

Zanimljiv je podatak da je uvećan broj neopravdanih prigovora potrošača, kao i broj slučajeva nesaobraznih proizvoda za koje je su trgovci odbili reklamacije uz obrazloženje da je roba ispravna i/ili mehanički oštećenja krivicom potrošača.

A kako su građani opštine Bečej zadovoljni kvalitetom usluga i proizvoda u trgovinama?

ANKETA: Koliko ste zadovoljni kvalitetom usluga i proizvoda u trgovinama?

Komentar

CAPTCHA code

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila:

Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Molimo Vas da se prilikom pisanja komentara pridržavate pravopisnih pravila. Strogo je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija neće odobriti komentare koji su uvredljivi, koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara. Komentar će biti objavljen nakon što urednik pregleda tekst.

Ostale vesti iz ove kategorije